Lexus LF-LC Concept – pui de LF-A la Detroit 2012

Autor: Andrei Nan 12 ian. 2012 Concepte auto

Primele imagini cu Lexus LF-LC Concept au fost date deja publicităţii, însă noul showcar prezentat de japonezi la Salonul Auto Detroit 2012 este mult prea complex pentru a ne mulţumi cu aşa de puţine imagini. Acum, însă, oficialii japonezi ne gratulează cu mai multe imagini pentru Lexus LF-LC.

Lexus LF-LC Concept este simbolul celei mai mari schimbari din istoria Lexus

Schimbarea de imagine a maşinilor Lexus a început deja o dată cu noua berlină Lexus GS, însă noul concept LF-LC ne bulversează prin complexitatea liniilor – de parcă designerii japonezi au fost hotărâţi să atragă atenţia tuturor prin noul coupe.

Un coupe cu 2+2 locuri aerodinamic şi mai compact decât supercarul LF-A, dar despre care încă nu avem informaţii că ar prefigura un model de serie plasat sub LF-A. În ce priveşte designul maşinii, de data asta ne vom abţine de la comentarii, lăsându-vă pe voi să vă spuneţi părerea despre modelul care e considerat de către oficialii Lexus drept un simbol al celei mai mari transformări din istoria mărcii.

Lexus LF-LC este un coupe de 2+2 locuri, mai compact decat LF-A

De remarcat, totuşi, că designerii au conceput interiorul lui Lexus LF-LC cât mai ergonomic, bazându-se pe ultimele gadgeturi din domeniul auto. „Ceasurile de bord” şi volanul te duc cu gândul la jocurile de consolă cu maşini de curse, în timp ce în dreapta regăsim un imens display LCD, de 12,3 inch, pe care sunt afişate informaţiile sistemului de navigaţie în principal.

Sub acesta regăsim un buton inedit pentru comanda cutiei de viteze automate, iar pe tunelul central este disponibil un display tactil, pentru controlul cât mai facil al principalelor comenzi. Nu doar atât, comenzile geamurilor şi oglinzilor sunt grupate tot pe… displayuri tactile, plasate pe feţele portierelor. Evident, după cum se observă, habitaclul este garnisit cu materiale foarte scumpe, în concordanţă cu filosofia luxoasă a mărcii.

Cockpitul este high-tech, abundand de gadgeturi, dar ofera multa ergonomie soferului

Din punct de vedere tehnic, oficialii sunt foarte zgârciţi cu informaţiile, declarând că Lexus LF-LC este dotat cu un sistem de propulsie hibridă, motorul fiind plasat în faţă, iar puterea este transmisă roţilor spate. Aşteptăm cu nerăbdare să vedem materializarea acestui concept extravagant pe şosele, sub forma unui concurent pentru BMW Seria 6, de exemplu.


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide